top of page
Ara
  • denizsah06

KIBRIS'A İLK GİDİŞ

Doğu Akdeniz Üniversitesi İngilizce Mimarlık bölümünü kazandım. Kayıt için sayılı zamanımız vardı. Uçağa atlayıp babamla ilk defa Kıbrıs'a gittik. Çok heyecanlıydım. İstediğim mesleğe kavuşacaktım. Lisans tamamlama olduğu için 2 sene daha okurum ve ingilizce hazırlığı da sayarsak toplam 3 sene olur diye düşünürken, yanıldığımı 1 sene sonunda öğrendim. Hazırlık bitti ve bölüme başladım. Muafiyetimi aldığımda, mimarlığın ana dersi olan proje yani dizayn dersinden 1. sınıftan itibaren başladığımızı öğrendim. 0'dan! Yani toplam 5 sene. Üniversite sınavıyla kazanmış gibi okuyacaktım. Pes etmedim. Başladım. Şu an 5. projedeyim. Son 3 projem kaldı. Her projemi severek tasarlıyorum. Sizin de 0'dan başlayacağınız şeyler olursa hayatınızda, eğer seviyorsanız peşinden gidecek cesareti de bulursunuz. Asla pes etmeyin. Sevgiler..!



8 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

ÖNLİSANSTAN LİSANS YOLCULUĞUM!

Herkese merhaba! Ege Üniversitesi Bergama MYO Eser koruma bölümü mezunuyum. Meslek lisesi de bitirdiğimden dolayı hayalim olan mimarlık mesleğine çok uzaktım. Taa ki hırsımla tanışıncaya kadar. Ne üni

Yazı: Blog2_Post
bottom of page